معرفی 5 لنز سونی برای عکاسی پرتره

معرفی 5 لنز سونی برای عکاسی پرتره

3.7/5 - (3 امتیاز)

در ادامه دیگر لنز های سونی برای عکاسی پرتره را که مقرون به صرفه تر هستند به شما معرفی خواهیم کرد.

دیگر لنز های سونی مناسب پرتره

مدل بعدی ارزان بوده اما کیفیت آن بسیار بالاتر از قیمتی است که دارد. لنز Sony FE 50mm F/1.8 احتملا در این رنج قیمت بهترین لنز نرمالی است که می توان پیدا کرد. این لنز دارای اپرچر 1.8 سریع بوده که شارپنس را ارتقا می دهد و المنت های بصری به کار رفته در آن اعوجاج و فلیر و دیگر خطا ها را به حداقل می رسانند. این لنز می تواند در محیط های کم نور تر نیز به خوبی کار کند و تصاویر زیبایی را بگیرد. در نهایت بوکه ای که ایجاد می کند ویژگی است که بسیار مورد ستایش و تحسین کاربران قرار گرفته است.

دیگر لنز های سونی مناسب پرتره

لنز دوربین Sony FE 24-70mm f/2.8 GM فاصله کانونی رنج واید تا تله فوتو کوتاه را دارد. این به این معناست که می توانید سوژه را در موقعیت ها و بکگراند های مختلفی در کادر خود قرار دهید. اگر تا به حال از این لنز استفاده کرده باشید می دانید که همه چیز در این نمونه با دیگر لنز های سونی متفاوت است. این لنز به خاطر بهره مندی از فناورذی های اپتیکالی درجه یک سونی میزان کمتری اعوجاج و فلیر و… دارد.

اخرین مدلی که برای شما در نظر گرفته ایم لنز دوربین سونی Zeiss 35mm f1.4 برای دوربین های فول فریم است که از نظر حذف اعوجاج و فلیر و شبح وارگی شاید در بین پنج لنز برتر دنیا قرار بگیرد. دیگر خصوصیات این محصول موتور فوکوس SSM بوده که با سرعت و دقت فراوان سوژه را در قاب دنبال می کند. در ضمن برای عکاسی در مکان های تاریک انتخابی ایده آل است چرا که اپرچر 1.4 میزان نرو بسیاری را به سنسور می رساند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *