به روز رسانی دوربین پاناسونیک

به روزرسانی دوربین پاناسونیک

5/5 - (1 امتیاز)

همانطور که می دانید دوربین های بدون آینه یا DSLR با پردازنده ها و نرم افزار های خود می توانند فراتر از آن چه که دوربین های قدیمی تر عمل می کرده اند شما را در امر عکاسی و فیلمبرداری یازی دهند. هر شرکت و برندی که دوربین خود را عرضه می کند آن را با یک نرم افزار با نسخه به خصوص عرضه می کند و معمولا پس از عرضه به بازار شرکت سازنده شروع به عرضه آپدیت های مربوطه به آن دوربین می کند. پاناسونیک نیز استثنا نبوده و آپدیت و به روزرسانی دوربین های پاناسونیک چیزی است که شاید بسیاری از دارندگان آن ها به دنبالش هستند تا با آپدیت کردن نرم افزار دوربینشان عملکرد آن را کمی بهتر کنند.

در این مقاله روش آپدیت کردن دوربین عکاسی پاناسونیک ر با شما به اشتراک خواهیم گزاشت.

آپدیت کردن دوربین پاناسونیک

نحوه دانلود به روزرسانی دوربین های پاناسونیک

پیش از هر چیزی شما باید فایل آپدیت را دانلود کنید بهترین کار این است که به سایت اصلی برند پاناسونیک بروید و به بخش دانلود آپدیت ها مراجعه کرده و سپس نسخه مربوط به دوربین خود را از جدولی که در آن صفحه به نمایش در آمده است پیدا و سپس دانلود کنید پس از اینکه فرایند دانلود تمام شد شما می توانید در پوشه دانلود ها یک فایل زیپ ببینید این فایل را استخراج کنید و سپس یک فایل دیگر که ابتدای آن نام دوربین شما و شماره نسخه آپدیت است و پسوند آن هم .bin است را روی یک مموری کارت کپی کنید.

نحوه دانلود به روزرسانی دوربین های پاناسونیک

دقت کنید که فایل نامبرده را در هیچ پوشه ای قرار ندهید و مستقیم آن را در مموری کپی کنید. برای مشاهده قیمت دوربین پاناسونیک وارد این بخش شوید.

روش آپدیت کردن دوربین پاناسونیک

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که شما بهتر است پیش از دانلود فایل ها در ابتدا به تنظیمات دوربین خود مراجعه کنید و نسخه نرم افزار یا Firmware که روی دوربین نصب شده است را بررسی کنید و سپس اگر آن ورژن قدیمی بود دانلود را انجام دهید. دیگر نکاتی که باید پیش از آپدیت کردن ان را را رعایت کنید اطمینان از پر بودن باتری و خالی بودن مموری کارتی است که برای به روز رسانی از آن بهره می گیرید در ضمن تمام عکس ها و فیلم های یکه گرفته اید را در یک جا کپی کرده و بک آپ گیری کنید.

روش آپدیت کردن دوربین پاناسونیک

در حالی که دوربین شما خاموش است مموری کارت حاوی فایل را درون آن قرار دهید و پس از اینکه روشن کردید دکمه پلی بک را بزنید و اینکار باید به صورت خودکار آپدیت را شروع کنید. دقت کنید که یک پیام حاوی ” آیا می خواهید ورژن را ارتقا دهید ؟” را خواهید که در این صورت باید گزینه Yes را بزنید.

پس از اینکه نرم افزار جدید نصب شد دوربین به صورت خودکار ریبوت می شود پس از روشن شدن به تنظیمات بروید و نسخه نرم افزاری را بررسی کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *