گیمبال های مناسب برای تصویربرداران مبتدی

بهترین گیمبال های مبتدی

5/5 - (3 امتیاز)

اگر به فکر بهبود توانایی فیلمبرداری خود می باشید، اما مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید زمان آن رسیده که از یک گیمبال یا لرزشگیر دوربین استفاده کنید. این ابزار ها لرزش و حرکات دوربین را که به صورت ناخواسته به وجود می آیند به حرکات نرمی تبدیل می کند که به چشم بیننده نوعی تکنیک حرفه ای به نظر می رسد. البته استابلایزر ها در مدل های مختلفی برای دوربین های بدون آینه و یا DSLR و همچنین انواع تلفن های همراه تولید می شوند اما در این مطلب قصد بررسی بهترین گیمبال های مبتدی برای تصویربرداران مبتدی را داریم. لرزشگیر های ذکر شده در این مطلب از قیمت های مناسب و در عین حال دارای قابلیت ای خوبی نیز می باشد که برای فیلمبرداران تازه کار بسیار انتخاب خوبی به شمار می آیند.

بهترین گیمبال های مبتدی برای فیلمبرداری

محصولاتی که در این مطلب قصد معرفی آنها را داریم در بازار ایران موجود می باشند و برای خرید گیمبال هایی که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم می توانید با پشتیبانی دی جی 24 در تماس باشد و خرید خود را در مدت کوتاهی انجام دهید.

  1. Zhiyun 3 LAB Gimbal
  2. Zhiyun WEEBILL-S
  3. DJI Ronin-SC
  4. DJI Ronin-S

خصوصیات گیمبال Zhiyun 3 LAB

خصوصیات گیمبال Zhiyun 3 LAB

این محصول یکی از بهترین نمونه های میان لرزشگیر های سه محوره می باشد. در این محصول می توانید به راحتی فوکوس و زوم را کنترل کنید و هر یک از محور های دارای قفل می باشند که کنترل بر روی حفظ موقعیت را بسیار بالا می برند. ژیون برای این استابلایزر از یک نمایشگر OLED استفاده کرده که در کنار دکمه هایی که قرار دارد می توانید به راحتی کنترل بر روی تنظیمات داشته باشید. این گیمبال می تواند به صورت دائمی چرخش 360 درجه ای داشته باشد و همچنین مناسب برای دوربین های DSLR و بدون آینه است. بررسی و خرید گیمبال ژیون Crane 3 LAB در این بخش از وب سایت دی جی 24.

بررسی استابلایزر Zhiyun WEEBILL-S

گیمبال های مناسب برای ویدیوبلاگر ها

در صورتی که شما یک دوربین DSLR یا بدون آینه دارید، بهتر است تا حتما گیمبال Zhiyun WEEBILL-S را برای خرید در نظر داشته باشید. این محصول دارای وزن کمی می باشد و همچنین موتور های آن بسیار قدرتمند هستند. در این نمونه قدرت موتور به مقدار زیادی نسبت به مدل قدیمی تر افزایش پیدا  کرده است و به علت اندازه مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل کردن می باشد و برای فیلمبردارانی که دائما در حال سفر می باشند خرید لرزشگیر Zhiyun WEEBILL-S بسیار انتخاب خوبی می باشد. برای طراحی این محصول از یک الگوریتم به روز رسانی شده استفاده شده است که باعث شده تا عملکرد آن 300 درصد نسبت به نمونه قدیمی خود بهتر باشد که این میزان بسیار چشمگیر است.

لرزشگیر DJI Ronin-SC

لرزشگیر DJI Ronin-SC

این لرزشگیر نیز تولید شده از آلومینیوم و منیزیم می باشد و دارای وزن مناسبی است و میتوان به راحتی آن را با یک دست حمل کنید. البته این محصول برای تصویربرداری که دائما در حال سفر هستند نیز بسیار انتخاب مناسبی می باشد. این گیمبال سه محوره را می توانید در مدت زمان کوتاهی تراز کنید و دوربین خود را بر روی آن قرار دهید. همچنین این محصول برای دوربین های DSLR با وزن پایین مناسب می باشد و می توان با استفاده از آن حداکثر 2.2 کیلوگرم را حمل کنید.

این محصول همچنین برای تصویربرداری های تایم لپس و پانوراما دارای حالت های خاصی است که می توان به راحتی از آنها استفاده کرده و ویدیو های خارق العاده ای را ثبت کنید. می توان گفت گیمبال DJI Ronin-SC به علت داشتن قیمت مناسب نسبت به نمونه های دیگر گیمبال های مناسب برای تصویربرداران مبتدی برای خرید مقرون به صرفه تر می باشد.

مشخصات گیمبال  Ronin-S

گیمبال های مناسب برای فیلمبرداران مبتدی

با اینکه این دستگاه دارای یک بدنه با کیفیت می باشد اما از اندازه کوچکی برخوردار است و وزن آن نیز بسیار مناسب می باشد. همچنین این محصول قابلیت حمل دوربین هایی تا وزن 3.6 کیلوگرم را دارد و می توان با استفاده از آن به راحتی با انواع دوربین دیجیتال به فیلمبرداری بپردازید. سیستم لرزشگیر این محصول نیز سه محوره است و از قابلیت های خوب آن می توان به قابلیت کار کردن با یک دست اشاره کرد که بسیار کاربردی می باشد.

این محصول دارای GPS می باشد و می توان به راحتی در هر زمانی چرخش 360 درجه ای را داشته باشد. باتری این محصول نیز دارای کیفیت بالایی است و با یک بار شارژ می توان تا 12 ساعت را به صورت مداوم به تصویربرداری بپردازید. فروش گیمبال ronin-s با قیمت مناسب در این بخش از وب سایت دی جی 24.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *