به روز رسانی دوربین کانن

به روز رسانی دوربین کانن

5/5 - (2 امتیاز)

درست است که یک دوربین عکاسی با استفاده از قطعاتی نظر سنسور و شاتر و…کار می کند اما رابطه و نحوه و دستوراتی که بر مبنای کار کردن ارسال می گردد توسط سیستم نرم افزازی رخ می دهد که روی هر دوربین نصب شده است دوربین های کانن نیز هر کدام یک ورژن خاص از یک فریمور مخصوص را دارند و همانطور که می دانید شرکت ها برای بهتر کردن عملکرد محصولات خود آپدیت هایی را عرضه می کنند. در این مقاله آموزش کامل نحوه آپدیت و به روز رسانی کردن دوربین کانن را با شما به اشتراک خواهیم گزاشت و به نکاتی که باید در آپدیت کردن دوربین عکاسی کانون رعایت کنیم اشاره خواهیم کرد.

آموزش آپدیت کردن و به روزرسانی کردن دوربین کانن

همانطور که اشاره کردیم دوربین های جدید مانند کامپیوتر های هوشمند هستند و هر دو نوع دوربین های بدون آینه و DSLR توسط یک پردازنده یا میکروپروسسور کار می کنند. آپدیت کردن این سیستم همانند به روز کردن سیستم لپ تاپ شما روی بازده و عملکرد بخش های مختلف تاثیر می گذارد برای مثال اتوفوکوس بهتر شده و یا مد های جدید اضافه می شوند. همه دوربین هایی که ساخته می شوند آپدیت نخواهند داشت و معمولا مدل هایی که از نظر سخت افزازی قدرت دارند و در عرصه های حرفه ای کاربرد دارند به روز می شوند.

آموزش آپدیت کردن و به روزرسانی کردن دوربین کانن

علت آپدیت کردن دوربین کانون ؟

پس همانطور که گفته شد دلیل عمده و اصلی اپدیت کردن یک دوربین این است که عملکرد بخش های مختلف آن نظیر سیستم فوکوس خودکار و دستی ایزو و شاتر و …بهتر شود. در ضمن ممکن است یک نسخه نصب شده دارای باگ هایی باشد که با یک به روز رسانی مشکلات رفع شود. معمولا برند هایی نظیر کانن با عرضه کردن آپدیت های جدید به طرز قابل توجهی عملکرد دوربین شما را بهتر می کنند پس آپدیت کردن یک گزینه هوشمندانه است اگر می خواهید استفاده بهتری را از دوربین بکنید.

علت آپدیت کردن دوربین کانون ؟

اینکه شما دوربینتان را به روز کنید یا نه اجباری نیست و می توانید با همان نسخه نرم افزاری که روی آن نصب است کار کنید اما احتمالش بالاست که از ویژگی های اضافه شده و بهبود پیدا کرده نفعی نبرید.

بررسی نسخه نرم افزاری و آپدیت های دوربین کانن

به راحتی می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی این برند آپدیت های ارائه شده برای دورنتان را مشاهده کنید. حتما دقت کنید که به بخش مربوطه به کشور خود مراجعه کنید چرا که بعضی دوربین ها ممکن است تفاوت هایی با همان نسخه خودشان منتهی در یک کشور دیگر داشته باشند. در سایت کانن با وارد کردن اطلاعات خود نظیر مدل دوربین و آدرس ایمیلتان لینک دانلود و یا اطلاعات و نحوه دانلود کردنش را در پیام های خود خواهید دید. فروش انواع دوربین های کانن در این بخش دی جی 24

بررسی نسخه نرم افزاری و آپدیت های دوربین کانن

بسیار از متخصصین دی جی 24 می پرسند که آیا نصب فیریم ور های شرکت های شخص ثالت خوب است یا نه  ؟ دقت کنید که در صورتی که حتی اگر آپدیت مذکور را از یک شرکت معتبر دریافت می کنید می تواند نحوه عملکرد سیستم شما را به طور کلی تغییر دهد پس همیشه سعی کنید از نسخه های ارائه شده توسط خود کانن استفاده کنید.

روش به روز رسانی دوربین DSLR کانن

بعضی از دوربین های DSLR کنون تنها از یک کارت اس دی استفاده می کنند مانند سری ریل برای آپدیت کردن آن ها باید :

روش به روز رسانی دوربین DSLR کانن

  1. نسخه کنونی نصب شده را بررسی کنید ( کافیست به منو رفته و در تنظیمات آن را پیدا کنید )
  2. اگر شماره های ورژن با آن مورد که در سایت می بینید فرق می کند باید آپدیت کنید پس ورژن جدید را از وب سایت کانون دانلود کنید. فایل دانلود شده به صورت فشرده بوده و باید ان را استخراج کنید.
  3. مموری کارتی که با دوربین شما سازگار است را فرمت کنید اگر دیتای مهمی روی کارد دارید بهتر است از ان بک آپ بگیرید.
  4. کارت حافظه را به کامپیوتر خود وصل کنید و سپس فایل اپدیت را در مسیر اصلی ( بدون پوشه ) کارت کپی کنید.
  5. کارت حافظه را در دوربین قرار دهید. ( دوربین خاموش باشد )
  6. دوربین را روشن کنید و به منو بروید و باز همان قسمت در رابطه با نسخه فیرمور را باز کنید نسخه را انتخاب کنید و خواهید دید که می توانید ورژنی آپدیتی را هم مشاهده کنید.
  7.  با زدن روی آن دوربین یک پیام به شما می دهد مبی بر اینکه آیا می خواهید آپدیت را انجام دهید یا خیر و شما Yes را می زنید.
  8.  با زدن گزینه بله یک بار روند نصب را می توانید مشاهده کنید هرگز روی هیچ دکمه ای نزنید تا آپدیت کامل شود. پس از اینکه به روز رسانی کامل شد یک پیام مبنی بر اتمام بروزرسانی خواهید دید. و در اخر دوربین به شما می گوید که آن را خاموش کنید.
  9.  پس از روشن شدن دوباره دوربین وارد به قسمت نرم افزار شوید و مطمئن شوید نسخه جدید نصب شده است.

قیمت دوربین های دی اس ال آر را در این بخش از وب سایت بررسی کنید. + بهترین قیمت + گارانتی و راسال رایگان

اپدیت کردن دوربین های بدون آینه کانن

به روز رسانی دوربین بدون آینه کانن تقریبا تماما مشابه دوربین های دی اس ال آر این برند است. تمام قدم های اشاره شده در قسمت قبل را تکرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *