بهترین لنز ها برای عکاسی ورزشی

بهترین لنز ها برای عکاسی ورزشی

4.7/5 - (3 امتیاز)

دگر اینکه اتوفوکوس لنز ها نیز باید سرتی بسیار بالا و دقتی بی نظیر را داشته باشد تا بتواند سوژه ها را به خوبی در بهترین لحظه ممکن نشان دهید. در ضمن موتور فوکوس باید در سکوت کامل کار کند تا در فیلمبرداری هم کاربرد داشته باشد. اپرچر هم بهتر است که قابلیت کنترل داشته باشد تا با توجه به شرایط آن را تنظیم و میزان نور قابل قبولی را به سنسور رساند. گاهی اوقات هم خلق بوکه می تواند عکسی بسیار زیبا را به شما تحویل دهد برای همین داشتن دیافراگمی چند تیغه ای هم بدک نیست. در ادامه بهترین لنز ها برای عکاسی ورزشی را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانند شما را در ثبت لحظات ناب اسپرت یاری کنند.

معرفی بهترین لنز ها برای عکاسی ورزشی

لنز های سونی برای عکاسی ورزشی

بارز ترین ویژگی که در لنز سونی FE 70-200mm f/2.8 GM OSS مشاهده می شود قابلیت اتوفوکوس با دقت و سرعت بالا سن و وجود سیستم لرزشگیر سونی هم باعث افزایش شارپنس در تصاویر شده و در کل می توانید در سبکهای مختلف با این لنز کار کنید که یکی از آنها عکاسی ورزشی است.

ار همین برند لنز FE 200–600mm F5.6–6.3 G OSS به شما فاصله کانونی بلندتری را می دهد و در نتیجه سوژه های دورتری را می تواند ثبت کنید. این مدل هم دارای سیستم لرزشگیر است شارپنس بالایی در عکس هایش دیده می شود.

لنز های سونی برای عکاسی ورزشی

لنز دوربین سیگما برای اسپرت گرافی

اما از برند محبوب سیگما که تمرکز خود را به طور صد در صد روی ساخت لنز های ارزان اما با کیفیت گذاشته لنز سیگما 18-200mm F3.5-6.3 II DC OS هم برای حرفه ای ها و هم برای مبتدی ها مناسب است. در واقع می توان گفت که این لنز همه کاره است و عکاسی از ورزشکاران تنها یکی از کاربرد های آن است چرا که فاصله کانونی اش از واید تا تله فوتو را پشتیبانی می کند.

گزینه بهتر از این کمپانی لنز دوربین سیگما 150-500mm f/5-6.3 DG OS HSM است که سوژه های بسیار دور را جلوی چشمان شما می آورد و در فناوری بسیار پیشرفته لرزشگیر مخصوص سیگما بهره میبرد و برای سبک های  ورزشی و طبیعت و حیات وحش ایده آل است. داشتن موتور فوکوس معروف هایپرسونیک به خاطر عدم تولید صدا آن را برای فیلمبرداری مناسب و کاربردی می کند. هر دو این لنز ها برای مانتو های مختلف دوربین عکاسی مناسب سازگارند.

لنز دوربین سیگما برای اسپرت گرافی

لنز های کانن و نیکون مناسب برای عکاسی ورزشی

لنز دوربین نیکون 500mm f/5.6E PF ED VR نیز در دسته لنز های پرایم سوپر تله فتو انتخاب ایده آل است. این لنز اپرچری ثابت دارد و تکنولوژی وی آر نیکون باعث افزایش فوق العاده شارپنس در آن می شود. مورد بعدی AF-S DX NIKKOR 18-300mm f/3.5-6.3G ED VR می باشد که به نوعی لنزی همه کاره است از پرتره گرفته تا حیات وحش تیوان آن را استفاده کرد. 

لنز های کانن و نیکون مناسب برای عکاسی ورزشی

از برند رقیب نیکون هم می تواند EF 28-300mm f/3.5-5.6L IS USM را به عنوان لنزی همه کاره معرفی کرد. از ویژگی های محبوب این محصول می توان به قدرت بالای موتور فوکوس اولتراسونیک اشاره کرد در ضمن آی  اس که تکنولوژی لرزشگیر کنون به حساب می آید ها به خوبی لرزش های دست عکاس را خنثی میکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *