بهترین لنز های توکینا

بررسی بهترین لنز های توکینا

4.7/5 - (3 امتیاز)

در این مطلب بهترین لنز های توکینا را به صورت خلاصه بررسی خواهیم.

معرفی بهترین لنز های توکینا

لنز توکینا AT-X 16-28 F2.8 PRO FX

در واقع این نمونه اولین نسخه از سری نسبتا جدید fx است و برای دوربین های slr ساخته شده است فاصله کانونی لنز و زاویه دید آن سبب می شود عکاس از فاصله نزدیک هم سوژه را با بکگراندی ایده آل ثبت کند. موتور فوکوس نصب شده در لنز هم جدید بوده و از نوع DC است و در سیستمش قطعه ای مغناطیسی برای افزایش سرعت فوکوس قرار گرفته است. این لنز می تواند انتخاب مناسبی هم برای حرفه ای ها و هم برای مبتدیان باشد و در عکاسی پرتره می تواند به خوبی خود را ثابت کند.

لنز توکینا AT-X 116 PRO DX II

این نمونه هم ورژن جدیدی از لنز بسیار محبوب AT-X 116 f/2.8 PRO DX  می باشد که مهم ترین ویژگی اضافه شده به آن می تواند قابلیت اتوفوکوس ان باشد که کارایی لنز را به خوبی افزایش داده است. همچنین ه دلیل اصلاحاتی که در المنت هایش صورن گرفته و به کار گیری عناصر بهتر شاهد کیفیت تصویر بهتری در تمام محدوده فوکوس خواهیم بود.

معرفی بهترین لنز های توکینا

لنز توکینا AT-X 107 AF DX NH Fisheye

یکی از محبوب ترین لنز های چشم ماهی توکینا است و در حقیقت ممکن است انتخاب بسیاری از عکاساتن هنری و حرفه ای در مقابل بسیاری از برند های گران تر باشد. امکان ثبت عکس به صورت پانارومای 360 درجه در شایسته ترین کیفیت ممکن از مهم ترین ویژگی های آن است. دیگر نکات مثبت درباره این کالا این است که سبک و کم حجم دیزاین شده است تا حمل و نقل ان مسئله برای عکاس نباشد.

خرید برترین لنز های توکینا

هر سه لنزی که در این مطلب به ان ها اشاره شد در قسمت فروشگاه سایت دی جی 24 موجود هستند و کاربران یم توانند با مراجعه به برگه مخصوص هر کدام اطلاعات کامل ان را به دست بیاورند تا خریدی مطمئن داشته باشند. امکان ثبت سفارش هم به دو صورت تماس تلفنی و سفارش از طریق سایت وجود دارد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *