لیست بهترین دوربین های DSLR

لیست بهترین دوربین های DSLR

5/5 - (3 امتیاز)

در صورتی که می خواهید عکاسی را به طور جدی اغاز کنید و به دوربین بهتر از دوربین گوشی و مدل های کامپکت نیاز دارید دوربین های DSLR می توانند بهترین انتخاب شما باشند. در این مطلب نیز ما به چهار دوربین مختلف با خصوصیات متفاوت از دو برند معتبر کانن ونیکون پرداخته ایم و با معرفی انها  و ویژگی هایشان قصد داریم به عکاسان مبتدی در انتخابی هوشمندانه کمک کنیم. به این نکته توجه کنید که به دلیل مورد توجه بودن عکاسان مبتدی در ساخت این دوربین ها اکثر حالات خودکار کار امد در انها قرار گرفته است.

بهترین دوربین های DSLR برای شروع عکاسی

Nikon D3500

این محصول نیکون که در سال 2018 به بازار عرضه شد هنوز هم در دسته بهترین دوربین های DSLR برای مبتدی ها قرار می گیرد. بسیاری از کسانی که تا به حال با دی اس ال آر ها کار نکرده اند نگران سختی و پیچیدگی کار کردن با آن ها هستند اما این مدل نیکون یک راهنمای تعاملی ویژه دارد که در حین کار با دوربین به شما تمام زیر و بم ان را نشان می دهد. راهنما های این سیستم از طریق ال سی دی نشان داده می شود. سنسور دی 3500 نیکون 24 مگاپیکسلی است و از نوع کراپ سنسور است. کیفیت فیلمبداری فول اچ دی و سیستم فوکوس خودکار قوی از جمله ویژگی هایی است که آن را برای مبتدی ها مناسب می کند.

بهترین دوربین های DSLR برای شروع عکاسی

EOS 250D

کانن دوربین های ارزان تری نیز نسبت به این مدل ساخته است اما این دوربین را به شما پیشنهاد می کنیم که کمی قیمت بالاتری دارد چرا که صفحه نمایش متحرک دارد و سنسور آن مجهز به فناوری دوآل پیکسل است که سیستم فوکوس قوی  و با دقتی را به آن داده است. حسگر این دوربین کانن 24.3 مگاپیکسلی است و با کیفیت 4k می تواند فیلم بگیرد.

EOS 250D

D3300 Nikon

با سنسور APS-C و رزولوشن 24 مگاپیکسل دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک و توان تشخیص فاز 11 نقطه‌ای با یک نقطه‌ی صلیبی  به همراته صفحه‌ نمایش 3 اینچی با رزولوشن 921،000 پیکسلی و توان عکاسی پیاپی 5 فریم بر ثانیه و فیلم‌برداری 1080/60P.

لیست بهترین دوربین های DSLR D3300 Nikon

عملکرد عالی در نور کم- کیفیت عالی فایل‌های RAW – گستره‌ی دینامیکی وسیع- رابط کاربری ساده از خصوصیات خوبی است که می توان در این نمونه مشاهده کرد. سنسور 24 مگاپیکسلی CMOS دئر رده خود بهترین است و در رقابت با دیکر مدل ها هم همچنان عالی عمل می کند. رابط کاربری آن بسیار ساده است و برای افراد میتدی راهنما و گاید گرافیکی دارد.

نیکون D5500

این نمونه با حسگر APS-C و رزولوشن 24 مگاپیکسل فوکوس اتوماتیک و قابلیت تشخیص فاز 39 نقطه‌ای با 9 نقطه‌ی صلیبی با صفحه‌نمایشی به سایز :3.2 اینچی مفصلی و لمسی با رزولوشن 1،037،000 پیکسل و توانایی ثبت عکس های پیاپی و  فیلم برداری پنج فرم بر ثانیه 1080/60P

نیکون D5500

کیفیت بالای عکاسی در این مدل و پهنای داینامیک وسیع طراحی و دیزاین بدنه بسیار مناسب و کم حجم به همراه صفحه‌ نمایش مفصلی لمسی بازده بالای سیستم فوکوس در تعقیب سوژه از موارد مهم و ارزنده این نمونه هستند.

سایر دوربین های DSLR ایده آل برای مبتدی ها :

  • EOS 4000D
  • EOS 90D
  • Nikon D7500
  • EOS 850D
  • Nikon D5600
  • 2000D
  •  EOS 800D
  • D5300

بهترین دوربین های DSLR کانن

Canon 5Ds

برای عکاسان حرفه ای و با تجربه که دوربین حرفه ای و با سنسور قوی می خواهند  5Ds بدون شک بهترین DSLR کانن خواهد بود. این محصول سنسور 50.6 مگاپیکسلی دارد که از این نظر دو برابر از نزدیک تزین رقیبش قوی تر است.  سیستم فوکوس اتوماتیک قوی و پردازشگر قدرتمند و کیفیت خوب فیلمبرداری همه آن را به یک محصول حرفه ای برای عکاسی و فیلم برداری بدل کرده اند.

جهت مشاهده مشخصات و بررسی قیمت دوربین های کانن Canon وارد این بخش از دی جی 24 شوید + گارانتی و ارسال رایگان

بهترین دوربین های DSLR کانن

کانن EOS 1300D

این دوربین کانن هم با رزولوشن 18 مگاپیکسلی دارای حسگر APS-C بوده و قابلیت اتوفوکوس داردو همچنین تشخیص فاز 9 نقطه‌ای با یک نقطه‌ی صلیبی نیز از دیگر خصوصیات خوب ان است. سه اینچ اندازه صفحه نمایش بوده با رزولوشن 920،000 پیکسل. این دوربین با سرعت 3 فریم بر ثانیه می تواند عکس های پیاپی ثبت کند.

کانن EOS 1300D

EOS 750D

در این دوربین نیز از حسگر APS-C استفاده شده است و با رزولوشن 24 مگاپیکسل دارای قابلیت فوکوس اتوماتیک و تشخیص فاز 19 نقطه‌ای با 19 نقطه‌ی صلیبی است. سایز صفحه نمایش سه اینچ مفصلی و لمسی است با رزولوشن 1،040،000 پیکسل می تواند با سرعت پنج فریم بر ثانیه به صورت پیاپی نیز عکس برداری کند و سرعت فیلم برداری آن 1080/30P می باشد. کیفیت بالای فایل های jpeg بسیار بالاست و همچنسن در شاریز کم نور به خوبی عکاسی می کند. صفحه نمایش لمسی مفصلی نیز از دیگر خصوصیات پسندیده این نمونه است.

EOS 750D

Canon 5D Mark III

یکی دیگر از پرچم دار های کانن این مدل است که سنسور 22.3 مگاپیکسلی دارد و عملکرد فوق العاده ای در تاریکی دارد. در فیلمبرداری نیز می تواند قابلیت های خود نظیر سرعت 30 فریم در کیفیت فول اچ دی را به نمایش بگذارد. فوکوس خودکار سوژه را سریع و با دقت بالا شناسایی می کند و بدنه خوش فرم و گریپ ارگونومی آن اجازه ساعت ها عکاسی و فیلمبرداری بدون خستگی را به شما می دهد.

اگر بودجه بیشتری دارید پیشنهاد می کنیم نسل جدید این محصول یعنی دوربین کانن 5D Mark IV را بررسی کنید.

Canon 5D Mark III

 Canon 7D Mark II

این محصول کنون به عنوان بهترین دوربین عکاسی DSLR ساخت این برند برای سبک عکاسی ورزشی شناخته شده است و بسیاری از عکاسان که در این سبک فعالیت می کنند به خاطر ویژگی هایی نظیر سنسور 20 مگاپیکسلی با 65 نقطه فوکوس صلیبی شکل که از فناوری پردازشی جدید بهره می برد و سرعت بالایی دارد آن را برای عکاسی اسپرت و یا ورزشی استفاده می کنند. از مهم ترین ویژگی های این مدل می توان به سرعت 10 فریم بر ثانیه ان در عکاسی پی در پی اشاره کرد.  برای خرید دوربین کانن 7D Mark II وارد این بخش شوید.

 Canon 7D Mark II

لیست بهترین DSLR های نیکون

D500

این مصول سنسور قوی 20 مگاپیکسلی دارد و می تواند با سرعت کمی بیشتر از 10 فریم عکاسی پشت سرهم را با کیفیت بالا انجام دهد و همیت آن را گزینه ای مناسب برای عکاسی ورزشی می کند. این مدل نیکون می تواند با کیفیت 4k فیلمبرداری کند اما اگر خواستید با فریم ریت بیشتری کار کنید می توانید با کیفیت فول اچ دی و اچ دی کار خود را ضبط کنید.

فروش ویژه دوربین های برند نیکون با بهترین قیمت + گارانتی و ارسال به تمام شهر های کشور به صورت رایگان! | جهت دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

لیست بهترین DSLR های نیکون

Nikon 810

نیکون دی 810 نیز یکی از منحصر به فرد های تولید شده توسط این برند است. حسگر به کار رفته در آن 36 مگاپیکسلی است و از نوع سیموس و فول فریم است. پردازشگر اکسپید 4 در آن قرار داد و سرعت بالایی به ان بخشیده از طرفی سیستم فوکوس خودکار نیز دارای 51 نقطه است و می تواند به خوبی سوژه را شناسایی و دنبال کند.

Nikon 810

Nikon D3400

دوربین Nikon D3400 که به عنوان یکی از بهترین مدل ها برای شروع عکاسی نیز شناخته می شود. سیستم فوکوس قوی و کیفیت عکس و فیلم بالا و از سویی قیمت مناسب همگی آن را به محصولی مناسب برای عکاس هایی که تازه این حرفه را شروع کرده اند تبدل نموده و ویژگی هایی نظیر امکان کار راحت در تاریکی و خوش دست بودن بدنه و…از مزیت های دیگر به شمار می روند.

Nikon D3400

دوربین نیکون D6

سنسور فول فریم 20 مگاپیکسلی و سرعت عکاسی پشت سرعم 14 فریم بر ثانیه این مدل استثنایی نیکون را بدل به یکی از برترین گزینه های موجود برای عکاسی ورزشی کرده است که اتفاقا در المپیک 2020 نیز یکی از رایج ترین دروبین های عکاسان بوده است. سنسور در جذب نور بسیار قوی بوده و در تاریک ترین محیط ها نیز می توان با آن کار کرد سیستم فوکوس بی نظیر و سرعتی نیز از دیگر مزیت های این محصول خاص به شمار می رود.

دوربین نیکون D6

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *