بهترین دوربین های ویلاگری

بهترین دوربین های ویلاگری

5/5 - (2 امتیاز)

تولید محتوای ویدیویی در کنار سایر محتوا ها امروزه با توجه به قدرتی که یوتیوب و سایت های مشابه دارند و همچنینی استقبال مردم از این نوع محتوا رو به رشد است و بسیاری از ویدیوبلاگر ها به دنبال خرید بهترین دوربین های ویلاگری ممکن برای انجام این کار هستند تا بتوانند ویدیویی با کیفیت را در صفحهات کانال های خود قرار دهند.

در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین دوربین های ویلاگین آشنا کنیم تا بتوانید با در نظر گرفتن خصوصیات و ویژگی های آنها تاثیر گسترده ای در انتخاب بهترین دوربین برای خود داشته باشید.

معرفی برخی از بهترین دوربین های ویلاگری

دوربین DJI Osmo Pocket

دوربین DJI Osmo Pocket یک دوربین جیبی باکیفیت است. این دستگاه در سال 2015 به بازار عرضه شد و از یک سنسور CMOS 1 / 2.3 اینچی، فیلم 4K تا 60 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p Full HD تا 120 فریم در ثانیه بهره می برد. این دوربین همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی 1.0 اینچی، تثبیت کننده 3 محوره، شارژ USB و اتصال بی سیم با یک ماژول اختیاری می باشد.

دوربین DJI Osmo Pocket

این دوربین دارای لنز 26 میلی متر داخلی با دیافراگم سریع f / 2.0 است که توسط یک گیمبال 3 محوره تمام لرزش هایی که به آن وارد می شود را خنثی می کند. این دوربین شامل ActiveTrack و FaceTrack است که به شما امکان می دهد برای ردیابی مطمئن و روان، باکسی را به دور سوژه بکشید.

این دستگاه همچنین از طریق آداپتورهای Lighting یا USB C به تلفن هوشمند شما متصل می شود که به شما نمای وسیع تری از آنچه را ضبط می کنید ارائه می دهد. این اتصال حتی به عنوان یک روش مناسب برای بارگیری سریع فیلم، دو برابر می شود و این کار را بسیار ساده تر از یک دوربین سنتی انجام می دهد. این دوربین یکی از معدود دوربین هایی است که دارای ضبط فیلم نامحدود است.

به طور کلی، DJI’s Osmo Pocket بهترین دوربین های ویلاگری جیبی یا اکشن برای وبلاگ نویسان است. این دوربین یک گزینه جایگزین رقابتی برای دامنه دوربین های کامپکت GoPro می باشد در ضمن از ان جا که لرزشگیر این محصول قدرتمند است بهتر می توان از آن در سبک های ویلاگری که با ورزش در ارتباطند بهره برد.

بهترین دوربین های بدون آینه ویلاگری

دوربین Canon EOS M200

این دوربین در حال حاضر ساده ترین و مقرون به صرفه ترین دوربین بدون آینه می باشد. این دستگاه در سال 2019 منتشر شد و از یک سنسور 24MP CMOS ، پردازنده DIGIC 8، فیلم 4K UHD تا 24 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p با کیفیت Full HD تا 60 فریم در ثانیه بهره می برد. این دوربین همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی، HDR، شارژ USB، پشتیبانی از ویدئو عمودی و اتصال بی سیم است. برای خرید دوربین های عکاسی و فیلم برداری مختلف وارد شوید.

دوربین Canon EOS M200

از یک سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 143 نقطه ای با Canon’s Dual Pixel AF همراه با تشخیص چهره و چشم استفاده می کند. پردازنده به روز شده اکنون ضبط ویدئوی 4K را به صفوف اصلی می آورد که نسبت به حداکثر 1080p نسخه قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. Canon’s همچنین پشتیبانی از Vertical Video را برای فیلمبرداری مستقیم به همه سایت های معروف رسانه های اجتماعی اضافه کرده است.

به طور کلی، Canon’s EOS M200 یک سنسور اثبات شده و سیستم فوکوس خودکار مطمئن را در یک بدنه جمع و جور قرار داده است.

دوربین LUMIX G DMC G7

دوربین Panasonic’s G7 نسخه محبوب سری G پاناسونیک است. این دستگاه در سال 2015 به بازار عرضه شد و از یک سنسور 16MP Live MOS، پردازنده Venus 9، ویدئوی 4K تا 30 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p با کیفیت Full HD تا 60 فریم در ثانیه بهره می برد. همچنین یک صفحه نمایش لمسی با زاویه متنوع 3.0 اینچی، تایم لپس، ورودی میکروفن و اتصال بی سیم را ارائه می دهد.

دوربین LUMIX G DMC G7

این دوربین از یک سیستم تشخیص کنتراست 49 نقطه ای با قابلیت تشخیص چهره استفاده می کند. پاناسونیک همچنین این دوربین خاص را به سفارشی سازی گسترده بر روی تصاویر گرفته شده مجهز کرده است. با استفاده از دوربین شما HSL، دامنه دینامیکی، منحنی های گاما و موارد دیگر را تنظیم می کنید. فروش آنلاین دوربین های بدون آینه در دی جی 24 با قیمت بسیار مناسب.

دوربین Canon  PowerShot G7 X-Mark lll

دوربین Canon’s GX7 Mark III آخرین دوربین ورودی به لیست محبوب GX7 است. این دستگاه در سال 2019 منتشر شد و از یک سنسور 20.1MP CMOS، پردازنده DIGIC 8، فیلم 4K تا 30 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p با کیفیت Full HD تا 60 فریم در ثانیه بهره می برد. این دوربین همچنین دارای یک صفحه لمسی 3.0 اینچی لمسی، تثبیت کننده نوری، فیلترهای ND، فیلم HDR، شارژ USB، ورودی میکروفون و اتصال بی سیم است.

دوربین Canon  PowerShot G7 X-Mark lll

این دوربین از سیستم فوکوس خودکار با تشخیص کنتراست 31 نقطه ای استفاده می کند که به همراه Face + Tracking ارائه می شود و به عنوان یک دوربین جمع و جور، همراه با یک لنز داخلی 24-100 میلی متر است که قابلیت انعطاف پذیری بسیار خوبی را فراهم می کند. همچنین به حالت High Frame Rate مجهز است که برای حرکت فوق العاده ویدئو با سرعت 120 فریم در ثانیه فیلم می گیرد. یکی از قابلیت های جدید برای این نسخه پشتیبانی از ویدئو عمودی است ، به این معنی که شما می توانید مستقیماً در استوری های اینستاگرام، تیک تاک یا فیس بوک ضبط کنید.

Canon EOS M50

دوربین Canon’s EOS M50 جدیدترین دوربین بدون آینه می باشد. این دوربین در ابتدا در سال 2018 منتشر شد و از یک سنسور 24.1MP CMOS، پردازنده DIGIC 8، ویدئوی 4K تا 24 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p با کیفیت Full HD تا 60 فریم در ثانیه بهره می برد. همچنین یک صفحه نمایش لمسی با زاویه متنوع 3.0 اینچی، تایم لپس، تثبیت کننده دیجیتال، ورودی میکروفون و اتصال بی سیم ارائه می دهد.

Canon EOS M50

این دوربین از یک سیستم فوکوس خودکار 99 نقطه ای با Canon’s Dual Pixel CMOS AF استفاده می کند و عملکردی مشابه 80D معروف دارد. با این وجود، برای دقت بیشتر هنگام فیلمبرداری، Eye Detect AF را به دست می آورد و اولین دوربین کانن بود که این ویژگی را دریافت کرد. این دوربین یک حالت فیلم با سرعت بالا را ارائه می دهد که با فیلمبرداری فوق العاده با سرعت 120 فریم در ثانیه ضبط می کند.

به طور کلی، Canon’s EOS M50 اساساً یک نسخه بدون آینه کوچکتر از 80D است.

بررسی دوربین a6100 سونی

دوربین a6100 سونی جدیدترین دوربین سطح پایین آینه و بدون آینه است که جایگزین a6000 شده می شود. این دستگاه در سال 2019 به بازار عرضه شد و از یک سنسور 24.2MP CMOS، پردازنده Bionz X، فیلم 4K تا 30 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p Full HD تا 120 فریم در ثانیه بهره می برد. این دوربین همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی 3.0 اینچی لمسی، شارژ USB، ورودی میکروفن و اتصال بی سیم است.

a6100 سونی

این دوربین از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 425 نقطه ای با فوکوس خودکار Sony Real-Time Eye استفاده می کند. این دوربین با کیفیت با 84٪ پوشش در ناحیه تصویربرداری، می تواند سوژه ها را به طور واقعی در هرجایی از صفحه ردیابی کند.

دوربین ویلاگین فوجی فیلم X-T200

دوربین Fujifilm’s X-T200 جدیدترین دوربین میان که در زیر دوربین نیمه حرفه ای X-T30 قرار دارد. این دستگاه در سال 2020 منتشر شد و از یک سنسور 24.2MP CMOS، فیلم 4K تا 30 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p Full HD تا 60 فریم در ثانیه بهره می برد. این گوشی همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی با زاویه متنوع 3.5 اینچی، شارژ USB، فیلم HDR، تثبیت کننده دیجیتال، ورودی میکروفون و اتصال بی سیم است.

دوربین ویلاگین فوجی فیلم X-T200

این دوربین از جدیدترین سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز 425 نقطه ای فوجی با قابلیت تشخیص چهره و چشم استفاده می کند. همچنین دارای حالت فیلم پر سرعت است که فیلم فوق العاده آهسته را با سرعت 120 فریم بر ثانیه ضبط می کند. و شبیه سازی های تاریخی فیلم Fuji را به دست می آورد تا جذابیت و سبک کلاسیک را به ضبط های ویدیویی شما اضافه کند.

دوربین ویلاگین پاناسونیک G80 / G85

دوربین G85 پاناسونیک جانشین G7 آنها است و که در زیر پرچمدار GH4 قرار دارد. این دستگاه در سال 2016 به بازار عرضه شد و از یک سنسور 16MP Live MOS، پردازنده Venus Engine، فیلم 4K تا 30 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p Full HD تا 60 فریم در ثانیه بهره می برد. این دوربین همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی با زاویه متنوع 3.0 اینچی، تثبیت کننده 5 محوره، آب بندی هوا، HDR، ورودی میکروفون و اتصال بی سیم است.

دوربین ویلاگین پاناسونیک G80 / G85

این دوربین از یک سیستم AF با قابلیت تشخیص کنتراست 49 نقطه ای با قابلیت تشخیص و ردیابی صورت و چشم استفاده می کند. اما برخلاف رقبا، آب بندی کامل آب و هوا را ارائه می دهد و به شما اطمینان می دهد حتی خطرناک ترین فیلم ها را ضبط کنید. این دوربین همچنین تثبیت کننده تغییر سنسور داخلی را ایجاد می کند که هر لنز متصل شده را برای فیلم های صاف تثبیت می کند. همراه با Panasonic’s Dual IS II ، می توانید تصاویر شارپ دستی را با سرعت شاتر 1 ثانیه با سهولت ثبت کنید.

به طور کلی ، Panasonic’s G85 گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که می خواهند یک گزینه مناسب برای GH5 خود را با بودجه مناسب داشته باشند.

بررسی پاناسونیک G100 / G110

دوربین Panasonic’s G100 آخرین دوربین بدون آینه است که در زیر G90 میان رده قرار دارد. این دوربین، دوربینی است که آنها بطور خاص با ذهن بلاگرها طراحی کرده اند. این دستگاه در سال 2020 به بازار عرضه شد و از یک سنسور 20.3MP CMOS، پردازنده Venus Engine، فیلم 4K تا 30 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p Full HD تا 120 فریم در ثانیه بهره می برد. این دوربین همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی با زاویه متنوع 3 اینچی، تثبیت کننده ترکیب، شارژ USB، ورودی میکروفون و اتصال بی سیم است.

بررسی پاناسونیک G100 / G110

این دوربین از یک سیستم AF با قابلیت تشخیص کنتراست و از 49 نقطه ای با قابلیت تشخیص چهره استفاده می کند.

در این دوربین از چندین میکروفون استفاده می کند که در جهات مختلف قرار دارند و همچنین با فوکوس خودکار همزمان کار می کند تا ضبط صدا را بهینه کند. این دوربین همچنین دارای حالت Selfie Video جدیدی است که به طور خودکار تنظیمات تشخیص چهره و چشم و ردیابی صدا را تنظیم می کند ، بنابراین می توانید بلافاصله ضبط را شروع کنید.

به طور کلی، G100 یکی از  بهترین دوربین های ویلاگری برند پاناسونیک به شمار می آید

دوربین screen zv1

دوربین Sony ZV-1 جدیدترین دوربین کامپکت است که به طور خاص برای vlogging طراحی کرده است. این دستگاه در سال 2020 به بازار عرضه شد و از یک سنسور 20.1MP CMOS، پردازنده Bionz X، ویدئو 4K تا 30 فریم در ثانیه و فیلمبرداری 1080p با کیفیت Full HD تا 120 فریم در ثانیه بهره می برد. این دوربین همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی با زاویه متفاوت 3.0 اینچ، شارژ USB، یک لامپ شمارش محکم، تثبیت کننده نوری، فیلترهای ND، ورودی میکروفون، فیلم عمودی و اتصال بی سیم است.

دوربین screen zv1

این دوربین از یک سیستم فوکوس خودکار ترکیبی 425 نقطه ای با فوکوس خودکار Sony در زمان واقعی استفاده می کند. این دوربین با کیفیت از تنظیماتی مشابه با a6100 و a6600 استفاده می کند. این تنظیم سرعت اصلی فوکوس را در 0.03 ثانیه به دوربین می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *