بهترین دوربین برای عکاسی حیات وحش

4.5/5 - (2 امتیاز)

معرفی بهترین دوربین کراپ سنسور برای عکاسی حیات وحش

بر خلاف دیگر سبک های عکاسی در حیات وحش ممکن است بخواهید از یک دروبین کراپ سنسور برای عکاسی استفاده کنید چرا که این دوربین ها لنز های تله فوتوی سبک تر و ارزان تری را پشتیبانی م کنند و در کل برای کسانی که بودجه شان به تجهیزات گران قیمت نمی رسد ایده ال هستند. در ادامه بهترین این دوربین ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

دوربین های کانن و نیکون aps-c

EOS 7D

در سال 2009 این دروبین توسط کانن معرفی شد و تمام رقبای aps-c سنسوری اش را کنار زد. چرا که ساختار جدید سنسورش داینامیک رنج بسیار بیشتری را ارائه می کرد و سیستم فوکوس خودکار کامن نیز استاندارد جدیدی را برای عملکرد بهتر به کار گرفته بود. بدنه دوربین مقاوم است و خوش دست در زمنیه فیلم نیز با کیفیت عمل می کند. همین خصوصیات سبب شده تا بعد از 10 سال هنوز برای کسانی که بودجه شان کم است مناسب باشد.

دوربین های کانن و نیکون aps-c 

EOS 90D

که در سپتامبر امسال معرفی شد بدنه ای کوچک دارد اما خوش دست و کار کردن با ان راحت است. این دوربین فیلم برداری را با کیفیت 4k ساپورت می کند و سیستم فوکوس نیز سوژه ها را با میزان خطای ناچیزی دنبال می کند. این دوربین از مدل قبلی گران تر است.

عکاسی حیات وحش با EOS 90D

EOS 7D MkII

با اینکه دیگر قدیمی شده است اما هنوز هم در میان دوربین های dslr کانن جایگاه خاصی دارد. اتوفوکوس قدرتمندی دارد و بدنه ای عابق بندی شده که تمام ویژگی های یک دوربین برای عکاسی حیات وحش است.

EOS 7D MkII برای عکاسی از حیات وحش

Nikon D500

این دوربین در حال حاضر بهترین نمونه کارپ سنسور موجود در بازار محسوب می شود. بدنه ای ارکونومیک و عابق بندی شده کنترل راحت و کاربر سند دوربین سیستم فوکوس خودکار کاربردی با 99 نقطه فوکوس و سنسور 21 mp و سرعت عکاسی پی در پر 10 فریم بر ثانیه آن را به یک نمونه حرفه ای تبدیل می کند. Nikon D500 مسلما قیمت بالتری دارد اما ارزش تمام دلار هایی را که بابتش می پردازید دارد.

Nikon D500 در عکاسی حیات وحش

بهترین دوربین فول فریم در عکاسی حیات وحش

بهترین دوربین فول فریم در عکاسی حیات وحش : اگر به دنبال کیفیت بالاتر و عملکرد ایزو بهتر و جزئیات بیشتر در تصاویر خود هستید یکی از دوربین هایی که در ادامه معرفی می کنیم می تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

دوربین های فول فریم سونی برای عکاسی در حیات وحش

Alpha A7 III

این دوربین بدون آینه به خوبی اثبات می کند که سونی در زمینه ساخت این دوربین ها کاملا منحصر به فرد و عالی عمل می کند. بدنه کوچک و سبک این دوربین در کنار ویژگی های بی شماری که عرضه می کند از خصیصه های محبوب آن بوده. عکاسی پی در پی را با سرعت 10 فریم انجام داده و سیستم فوکوس آن عملکردری با دقت و سریع دارد. در هر صورت اگر نمی خواهید پول یک ماشین را به یک دوربین dslr بدهید این مدل برای شما مناسب است.

Alpha A7 III  برای عکاسی حیات وحش

دوربین عکاسی سونی A9

این دوربین هم به خاطر داشتن سنسوری 24 mp و سیستم فوکوس موثر و بدنه ای ارگونومیک و خوش دست در این لیست قرار می گیرد اما نکته منفی این دوربین بدنه نه چندان عابق بندی شده اش است و با در نظر گرفتن شرایط عکاسی حیات وحش این دوربین امتیاز کامل را به سدت نمی آورد اما اگر به این مورد اهمیت نمی دهید دوربین عکاسی سونی A9 یک محصول استثنایی است.

دوربین عکاسی سونی A9 ایده آل برای عکاسی حیات وحش

دوربین های نیکون و کانن فول فریم

Nikon D850

این یک دوربین نیست که برای عکاسی حیات وحش و ورزشی ساخته شده باشد اما ویژگی های آن باعث می شود بتوانیم ان را در این ژانر ها استفاده کنیم. سنسور 45 مگاپیکسلی دارد و داینامیک رنجی بی نظیر سرعت فوکوس اتوماتیک نیز بالا بوده و در صد خطای پایینی را از خود نشان می دهد. قیمت معقولی دارد و می توانید آن را در تمام سبک های عکاسی به کار ببرید.

دوربین های نیکون و کانن فول فریم مناسب برای عکاسی حیات وحش

EOS 1DX MkII

نمی توان بهرتین دوربین dslr فول فریم کانن را در این لیست قرار نداد. سنسور 20 مگاپیکیسلی، قابلیت عکاسی پشت سرهم 14 فریم بر ثانیه ، فیلمبرداری 4k با سرعت 60 فریم و فوکوس خودکار بدون خطا از خصوصیاتی است که این دوربین را به نمونه ای حرفه ای برای عکاسی حیات وحش تدیل می کند. اگر بودجه تان می رسد و طرفدار کانن هستید شک نکنید که خرید هوشمندانه ای را کرده اید. لینک محصول در سایت رسمی کنون.

EOS 1DX MkII برای عکاسی حسات وحش

Nikon D5

اما در اخر بهترین دوربین فول فریم برای عکاسی حیات وحش Nikon D5 که پرچم دار  dslr  های نیکون است می باشد. مانند EOS 1DX MkII وزنی سنگین دارد و سنسوری 21 مگاپیکسلی که از لحاظ سنسور شباهت زیادی به کانن دارد. عکاسی پی در پی را با سرعت 12 فریم در ثانیه انجام داده اما چیزیکه آن را به گزینه ای برتبر مبدل می سازد سیستم فوکوس اتوماتیک شگفت انگیزش است. در ضمن به خاطر داشتن عمر باتری سه برابر بیشتر از کانن در صدر این لیست قرار می گیرد. مشاهده محصول در سایت رسمی نیکون.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *