بهترین برند سه پایه دوربین عکاسی

بهترین برند سه پایه دوربین عکاسی

5/5 - (2 امتیاز)

شارپنس در عکاسی یکی از مهم ترین فاکتور های کیفیتی محسوب می شود و حذف لرزش هایی که از طریق دست به دوربین و لنز وارد می شود بهترین راه برای شارپ کردن تصویر است و سه پایه می تواند در این زمینه به شما کمک کند. در واقع سه پایه ها که ضروری ترین نوع تجهیزات عکاسی هستند به منظور حذف لرزش ها ساخته شده اند و در سبک های مختلف به کار برده می شوند. برند های زیادی اقدام به طراحی و تولید تریپاد ها کرده اند و به همین دلیل در این مقاله قصد داریم بهترین برند های سه پایه دوربین عکاسی را بررسی کنیم تا در نهایت شما با در نظر گرفتن بودجه و نیازتان از یک برند خوب خرید خود را انجام دهید.

لیست بهترین برند های سه پایه دوربین عکاسی

مانفروتو

مانفروتو را می توان معروف ترین برند تولید کننده تریپاد های عکاسی و فیلم برداری دانست و هر کسی که به دنبال خرید سه پایه باشد محصولات این برند حتما در بین گزینه هایش وجود خواهند داشت از مبتدی گرفته تا حرفه ای ترین عکاسان این شرکت برای هر سطحی محصولاتی را تولید کرده است.

لیست بهترین برند های سه پایه دوربین عکاسی

این برند که در دهه 60 میلادی کار خودش را آغاز کرد در ابتدا استند های نوری می ساخت اما یک دهه بعد اولین تریپاد خود را عرضه کرد و به سرعت در دنیای عکاسی مشهور شد. این برند در طول تاریخ خود همواره محصولات زیادی را تولید کرده است و اکنون با توجه به اینکه عکاسی با موبایل ها محبوب شده است اقدام به طراحی و ساخت تریپاد های مناسب گوشی هوشمند کرده است.

قیمت سه پایه مانفروتو + فروش ویژه به صورت آنلاین یا تلفنی و ارسال رایگان به درب منزل

گیتزو

گیتزو نیز از شناخته شده ترین نام های فعال در زمینه ساخت انواع تریپاد عکاسی است و برندی بسیار قدیمی است و 40 سال زودتر از مانفروتو شروع به کار کرده است. گیتزو توانسته با تولید سه پایه های کربنی و بسیار با کیفیت محبوبیت خود را در میان حرفه ای ها و کسانی که می خواهند تریپاد با کیفیتی را خریداری کنند ثابت کند.

گیتزو

برند گیتزو بر خلاف سایرین تمرکز خود را تنها روی ساخت سه پایه های با کیفیت و مدرن گزاشته و است و در لیست محصولات آن مدل های ارزان قیمت دیده نمی شوند. پس اگر می خواهید یک سه پایه عکاسی خاص داشته باشید که از کیفیت فوق العاده بر خوردار باشد حتما مدل های ساخته شده توسط گیتزو را بررسی کنید.

Really Right Stuff

Really Right Stuff یکی از کمپانی هایی است که در دهه 90 میلادی شروع به کار کرد و در زمینه ساخت سه پایه و تجهیزات جانبی آن ( صفحه ها – هد ها و…) فعالیت می کند. این برند آمریکایی که کار خود را در یوتا شروع کرد هرگز برنامه ساخت محصولات قیمت مناسب را نداشته و تریپاد هایی خاص را با بهترین متریال و فناوری جدید طراحی و تولید می کند و به عنوان مرسدس بنز تریپادها شناخته شده است. پس مانند گیتزو برای کسانی مناسب است که بودجه و هزینه ای که می خواهند برای یک سه پایه عکاسی پرداخت کنند مهم نیست. خرید سه پایه عکاسی با بهترین قیمت در این بخش دی جی 24

Really Right Stuff

ایندورو Induro

برند ایندورو شاید به اندازه نام هایی که تا به حال گفته ایم معروف نباشد اما نسبت به خودش و با توجه به اینکه تریپاد های با کیفیت و قیمت مناسب تولید می کند  توانسته به یکی از بزرگ ترین نام های این حوزه تبدیل شود. بسیاری از عکاسانی که از مدل های ساخته شده توسط ایندورو استفاده کرده اند معتقند کیفیتی مشابه مانفروتو گیتزو و RRS را دارد اما قیمت آن بسیار کمتر است. پس در صورتی که می خواهید یک تریپاد حرفه ای با کیفیت بخرید و از قابلیت های نوآورانه آن استفاده کنید ایندورو را در نظر داشته باشید.

ایندورو Induro

برند Feisol

فیزول در سال 2002 کار خود را به عنوان تولید کننده تیوب های کربنی شروع کرد و به سرعت با توجه به وجود تجهیزات در خط تولیدش شروع به ساخت سه پایه های کربنی کرد. اکنون این شرکت لوازم جانبی نظیر هد و سری های مختلف تریپاد را هم تولید می کند و یکی از بهترین برند سه پایه دوربین عکاسی در حد متوسط و با قیمت متوسط به شمار می رود.

برند Feisol

در کل فیزول برای کسانی که می خواهند یک تریپاد مقاوم و سبک را با قیمتی ایده ال خریداری کنند بهترین گزینه است.

سی روی

شاید سی روی به اندازه برند هایی که تا کنون عنوان شده اند معروف نباشد اما این شرکت هم از سال 2001 که شروع به کار کرد توانسته با تولید محصولات بسیار متنوع از سه پایه ها گرفته تا تک پایه ها و هد های مختلف با قیمت ارزان و کیفیت مناسب محبوبیت زیادی را خصوصا در بین مبتدی ها کسب کنند. قیمت سه پایه سی روی را در اینجا بررسی کنید.

سی روی

درست است که اکثر تریپاد هایی که این برند تولید می کند قیمت ارزانی دارند اما این به معنای کیفیت ضعیف آن ها نیست اگرچه اگر می خواهید تریپاد های حرفه ای داشته باشید این شرکت محصولات خاص نیز تولید می کند که قیمت بالایی دارند.

برند Vanguard

ونگارد که فعالیت خود را در سال 1986 شروع کرد به سرعت تبدیل به یکی از بهترین ها در زمینه ساخت تریپاد ونگارد مونوپاد کیف عکاسی و…تبدیل شد و اکنون تنوع بالای محصولات ان به گونه ایست که یک عکاس می تواند تقریبا تمام لوازم جانبی عکاسی خود را از این شرکت خریداری کند. تنوع سه پایه های عکاسی این شرکت بسیار بالا بوده از مدل های مناسب عکاسی طبیعت و منظره گرفته تا مدل های کوچک رومیزی را طراحی می کند. از نظر قیمتی نیز منطقی بوده و نسبت به کیفیتی که دارند بسیار ایده آل هستند.

برند Vanguard

بنرو

بنرو دیگر برندی است که هم برای عکاسان و هم کسانی که فیلمبرداری می کنند تریپاد های خاص و با کیفیتی را تولید می کند این شرکت چینی با طراحی محصولات و استفاده از متریال با کیفیت همواره در صدد بر طرف کردن نیاز های عکاسان مبتدی و حرفه ای بوده است. از ویژگی های مثبت این برند این است که تنوع بالایی را در محصولاتش می توان مشاهده کرد از تریپاد هی سبک سنگین گرفته تا مدل های رومیزی و…با جنس های مختلف کربنی و یا آلومینیومی. فروش سه پایه های بنرو با بهترین قیمت در در جی 24

بنرو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *