برترین دوربین های عکاسی پاناسونیک در سال 2019

بهترین دوربین های پاناسونیک

5/5 - (3 امتیاز)

لیست بهترین دوربین های پاناسونیک

پاناسونیک G90 / G95

در حال حاضر بهترین مدل سری جی این مدل بوده و برای کسانی که هم به عکاسی و هم به فیلمبرداری به خصوص تولید محتوا و ویلاگری علاقه دارند گزینه ای بسیار مناسب است. سنسور 20 مگاپیکسلی ماکرو چهارم سوم این محصول تصاویر با کیفیتی را در نور های کم ارائه می دهد و  خوش دستی و حد اکثر رزولوشن 4k آن را به گزینه خوب و با قیمت نسبنا مناسب تبدیل می کند. قیمت دوربین پاناسونیک G95 را در این بخش دی جی 24 بررسی کنید.

لیست بهترین دوربین های پاناسونیک

Panasonic Lumix G80

اگر بخواهیم برای همه افراد چه مبتدی و نیمه حرفه ای و چه حرفه ای بهترین دوربین سری جی را انتخاب کنیم Panasonic Lumix G80 قطعا همان دوربین می بود. دیزاین این محصول تقریبا شبیه مدل های DSLR  می باشد کاملا ارگونومیک و خوش دست بوده و سیستم درونی اش نیز از فناوری های پیشرفته ای استفاده می کند. ویژگی ها این نمونه شامل سنسور 16 مگاپیسکلی صفحه نمایش 3 اینچی،دهانه میکرو چهارم سوم و فیلمبرداری 4K و… است. اما بهترین خبر در مورد این محصول پایین آمدن قیمت آن است چرا که نمونه ای تازه با امکانات بسیار بیشتری به بازار عرضه شده است.

برترین دوربین های عکاسی پاناسونیک سری G

Lumix GH5 Mark II

اولین دوربین جی اچ 5 که ساخته شد به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی که می خواستند فیلمبرداری کنند در نظر گرفته شد و پاناسونیک با مشاهده محبوبیت بسیار بالای آن تصمیم به عرضه نسل جدید تر آن گرفته است. این محصول هم حسگر 20 مگایی داشته و گریپ خوشدستی دارد قادر است تا با کیفیت 4 کی فیلمبداری کند.

Lumix GH5 Mark II

دوربین کامپکت پاناسونیک Lumix GX9

این محصول برای افرادی است که در یک دوربین به معنای واقع کلمه جیبی ویژگی های یک دوربین حرفه ای را می خواهند. قدرت این دوربین در هر دو زمینه عکسای و ضیط فیلم بالا بوده و ویگی هایش درتس مانند نمونه قبلی است اما تفاوت عمده در سنسور می بادش که 20 مگاپیکسلی است.

دوربین کامپکت پاناسونیک Lumix GX9

دوربین عکاسی PANASONIC Lumix GH5

شک نکنید که دوربین عکاسی PANASONIC Lumix GH5 هنوز هم یک دوربین استثنایی به شما می آید. در این نمونه شاهد صفحه نمایش 3.2 اینچی می باشیم که لمسی بوده و کار فوکوس را به صورت دستی بسیار راحت کرده است. سنسور 20.3 MP و از نوع میکرو چهار سوم است. در هر دو زمینه فیلم و عکس هم درست مانند دو مدل قبلی بسیار ایده ال عمل می کند.

بهترین دوربین های کامپکت برند پاناسونیک

Lumix DMC-LX15

شاید نه تنها در دوربین های این کمپانی بلکه در میان سایر رقبا هم یکی از ایده ال ترین انخاب ها برای افراد علاقه مند به شروع عکاسی است. ویژگی ها مثبتی که در این نمونه دیده می شود وجود یک سنسور TYPE 1.0 است که بزرگ بوده و تاثیر مستقیم در کیفیت تصاویر دارد. سنسور 20 مگاپیکسلی است. لنری با فاصله کانونی پرکاربرد 24 تا 72 میلیمرتی دارد و با کیفیت 4K فیلم می گیرد. اما دو ایراد عمده را می توان با آن گرفت کی ینبود ویو فایندر و دیگری عمر کوتاه باتری است. اما با توجه به سایز کوچکش انتظار داشتن این ویژگی ها امری بیهوده است.

بهترین دوربین های کامپکت برند پاناسونیک

Lumix TZ90

اگر اهل مسافرت هتسید و برای عکاسی از مناظر بی همتای طبیعی و بکر به دوربینی با کیفیت بسیار بالا و زوم قدرتمند احتیاج دارید این نمونه انتخاب مناسبی است. با سنسور 20 مگاپیکسلی از نوع 1/2.3-type که کمی کوچ می باشد و صفحه نمایش 3 اینچی لمسی همراه ویو فایندر و یک لنز قدرتمند با فاصله کانونی 24 تا 720 میلیمتری سوژه ها را در فواصل دوردست به خوبی شکار می کند. تنها نقد ممکن سنسور کوچ بوده و ممکن است برای برهی ناحیه گریپ کوچک باشد.

بهترین دوربین های کامپکت پاناسونیک 

بهترین دوربین های فول فریم پاناسونیک

دوربین عکاسی  Lumix S1R

Lumix S1R هنور هم یک دوربین بدون آینه با سنسور فول فریم است که بیشترین رزولوشن را دارد. سنسور 35 میلیمتری و 47 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 3.2 اینچی لمسی و ویو فایندر 5,760k  سازگار با لنز های مانت L می باشد. عکاسی پی در پی با سرعت 9 فریم برثانیه داشته و اتوفوکوسی بی نظیر با کمترین در صد خطا را دارد به راستی که مخصوص حرفه ها طراحی شده است.

بهترین دوربین های فول فریم پاناسونیک

پاناسونیک Lumix S1

کمی از مدل اول ارزان تر است و سسنسور 24 مگاپیکسلی دارد. این مدل هم با لنز های ال سازگار است و عکاسی پشت سر هم را با سرعت 9 فریم بر ثانیه انجام می دهد. از دیگر خصوصیات مثبت در این نمونه بازه ایزو آن بوده که با گسنردگی بالا دوربین را برای عکاسی در مکان ها و محیط های مختلف با میزان نور خیلی کم و یا زیاد مناسب می کند. در کنار عکاسی ویژگی های فیلم برداری نیز تحسین بر انگیز بوده و برای همه عکاسان مناسب است.

Lumix S5

این دوربین فول فریم و کامپکت جدید سونی یکی از شگفت انگیز ترین ها در رده خودش است. این محصول در دسته دوربین های بدون آینه قرار گرفته و سنسور 24 مگاپیکسلی آن فول فریم است و در تاریکی عملکردی عالی دارد. نمایشگر با کیفیت و فیلمبرداری 4K آن را به گزینه ای حرفه ای هم برای عکاسان و هم فیلمبرداران بدل می کند. برای خرید دوربین پاناسونیک S5 می توانید به این بخش دی جی 24 مراجعه کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *