بهترین اپلیکیشن های عکاسی با موبایل

بهترین اپلیکیشن های عکاسی با موبایل

3/5 - (3 امتیاز)

بهترین اپلیکیشن های عکاسی با موبایل :  عکاسی یکی از علاقه مندی های کاربران گوشی های هوشمند است که از طریق آن قادر به ثبت تصاویر در تمامی لحظات زندگی خود می باشند. تعدادی از عکاسان گاها برای ثبت تصاویر از دوربین های DSLR استفاده میکنند اما بسیاری از عکاسان حرفه ای دیگری هم هستند که برای ثبت تصاویر فقط از دوربین گوشی استفاده میکنند.

همانطور که میدانید با استفاده از دوربین های دیجیتالی شما کیفیت عکس بهتری خواهید داشت تا نسبت به دوربین های موبایل ، اما امروزه با توجه به پیشرفت گوشی ها و ارتقا دادن سطح لنز های آن شما قابلیت عکس برداری در سبک های مختلف را دارید. از طرفی امکان نصب کردن و استفاده از نرم افزار های مختلف که تاثیر به سزایی در کیفیت عکاسی با موبایل خواهند داشت نیز از دیگر علل پر طرفدار شدن ثبت تصاویر با گوشی همراه است.

در این مقاله از دی جی 24 قصد داریم بهترین اپلیکیشن های عکاسی با موبایل را معرفی و ویژگی های آن ها را عنوان کنیم.

بهترین نرم افزار های عکاسی با موبایل

Camera + 

برای عکاسی با گوشی های آیفون این برنامه یکی از قدرتمند ترین ها به شمار می رود چرا که به کاربر اجازه می دهد عکس ها را با فرمت خام ذخیره کند تا پس از اتمام کار بهتر روی ویرایش ان ها کار کند از طرفی ارائه ماد و حالت های متنوع عکاسی از پرتره گرفته تا ماکرو انعطاف عکاسی را نیز بیشتر می کند. این برنامه تنها برای گوشی های آیفون در دسترس بوده و تنها با پرداخت 4 دلار می توان از تمام ویژگی های آن استفاده کرد.

بهترین نرم افزار های عکاسی با موبایل

MOMENT – PRO CAMERA

اگر نیاز دارید که کنترل بیشتری روی عکس داشته باشید و با در اختیار داشتن اطلاعاتی نیز هیستوگرام بهتر نور پردازی را انجام دهید می توانید از مومنت پرو کمرا استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن عکاسی با گوشی می توان به قابلیت کنترل شاتر ( شاتر کند ) و حالت انفجار اشاره کرد که اگر کمی دانش عکاسی داشته باشید می دانید چطور از این دو قابلیت بهترین استفاده را ببرید.  این نرم افزار نیز روی ای او اس نصب می شود و با پرداخت 6 دلار می توان آن را نصب کرد.

MOMENT – PRO CAMERA

بهترین اپلیکیشن های ویرایش  عکس با موبایل

VSCO

این اپلیکیشن ابزاری است که برای عکاسی و ویرایش عکس ها می باشد که به خوبی عمل میکند. این برنامه به صورتی طراحی شده است که هر عکاس مبتدی و یا حرفه ای بتوانند از آن استفاده کنند. این برنامه قابلیت این را دارد تا شما حالت فیلم های آنالوگ قدیمی را با ان شبیه سازی کنید. همچنین این برنامه دارای فیلتر های بسیاری زیادی است که بهتر است از آنها بطور مداوم استفاده نکنید به دلیل این که ممکن است تصاویر شما را خراب کند.

بهترین اپلیکیشن های ویرایش  عکس با موبایل

برنامه VSCO خود شامل برنامه دوربینی است که امکانات بیشتری نسبت به برنامه دوربین گوشی های موبایل دارد اما توجه داشته باشید تعدادی از ویژگی های این برنامه در نسخه iOS به دلیل وجود بسیاری از محدودیت هایی که دارد در دسترس نمی باشد. شما باید سالانه حدود ۱۹٫۹۹ دلار برای استفاده کردن از این اپلیکیشن پرداخت کنید اما لازم به ذکر است شما میتوانید این برنامه را بصورت رایگان نیز خریداری کنید اما شاید بسیاری از قابلیت ها را نداشته باشد.

نرم افزار عکاسی با موبایل Snapseed

این اپلیکسن یکی از بهترین ویرایشگر عکس است که با تجهیزات پیشرفته و ساده برای شما ارائه میشود که این گزینه ها شامل پشتیبانی از پرونده‌های خام RAW ، جزئیات، منحنی ها، توازن سفیدی، برش، چرخش، فیلتر، چشم انداز، بزرگ کردن، حالات خودکار، قلم مو، گردگیر، Hdr Scape و… نیز میشوند.  این برنامه دارای قالب های ویرایش آماده است که خود یکی از مزیت ها به شمار می رود . (توجه داشته باشید این موضوع به نوع عکس و صحنه نیز بستگی دارد) همچنین این برنامه دارای فیلتر ها و جلوه های ببسیاری زیادی است که شما میتوانید به راحتی از آنها استفاده کنید . این برنامه کاملا رایگان است و شما می توانید آن را از گوگل پلی و اپل استور دانلود کنید.

نرم افزار عکاسی با موبایل Snapseed

Airbrush

این  اپلیکیشن بهترین برنامه ویرایش تصاویر است که دارای قابلیت های زیادی مثل ازبین‌بردن جوش، صاف شدن پوست، ازبین‌بردن قرمزی چشم و عملکرد سفید کننده‌ی دندان، حالت بوکه برای تار کردن پس‌زمینه‌ی عکس و… را دارد. همچنین یکی از مزایای برنامه ایربراش این است که این امکان را به شما میدهد تا قبل از ثبت عکس ، آن را ویرایش کند. شما حتی در تصاویر سلفی نیز میتوانید از قابلیت لاغر کردن و تغییر شکل ، محو کردن قسمتی از عکس و عمق دادن به دیگر قسمت‌های عکس، کراپ کردن یا استفاده از ابزار آرایشی مثل فیلترهای رژ گونه و ریمل، روتوش و ویرایش عکس یا چهره و… نیز برخوردار شوید.

Airbrush

اپلیکیشن عکاسی با گوشی HyperFocal Pro

هایپر فوکال پرو برنامه ای نیست که بتوان از آن برای ادیت کردن تصاویر استفاده کرد. شما میتوانید از طریق این برنامه از مواردی مثل تنظیمات دوربین ، شرایط عکاسی ، عمق میدان ، زاویه دید ، فاصله دوربین تا سوژه و… مطلع شوید. اطلاعات فنی که این نرم افزار می دهد برای کسانی که می خواهد حرفه ای کار کنند مهم است و به خاطر همین بسیاری از رابط کاربری بد آن چشم پوشی می کنند. عکاسانی که دوربین های DSLR دارند میتوانند به خوبی از این اپلیکیشن بهره ببرند. همچنین قیمت این برنامه کاملا رایگان است و شما می توانید آن را دانلود کنید.

اپ موبایل Adobe Lightroom

یکی از بهترین اپلیکیشن های عکاسی با موبایل لایتروم ادوبی است که حتما نام آن را شنیده اید این برنامه بسیار محبوب و کاربردی برای حرفه ای ترین ویرایش ها استفاده می شود و اگر می خواهید سطح کار خود را ارتقا دهید حتما کار کردن با این نرم افزار را فرا گیرید. این برنامه این امکان را به شما میدهد تا شما به وسیله قابلیت هایی که دارد عکس های بی کیفیت و معمولی به تصاویری حرفه ای تبدیل کنید.

اپ موبایل Adobe Lightroom

همچنین افرادی که اطلاعات و تجربه های کافی را در این زمینه ندارند میتوانند از حالت های پیش فرض این برنامه استفاده کنند. شاید تنها ایرادی که به ادوبی لایتروم وارد شود رابط کاربری سخت آن است که برای مبتدی ها کمی کار کردن با ان سخت است. این برنامه دارای قابلیت های بسیاری است از جمله امکان ویرایش تصاویر با فرمت‌های مختلف ، دارا بودن ابزار لازم و تنظیمات پیش‌فرض متعدد ، امکان به اشتراگ‌گذاری تصاویر بین پلتفرم‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی ، تنظیم دمای رنگ، تراز سفیدی، تینت، تنظیم روشنایی، سایه‌ها و میزان اشباع رنگ. ادوبی لایتروم برای تمام سیستم عامل ها در دسترس است.

FaceTune 2

فیس تون 2 یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای ویرایش تصاویر است که بیشتر برای ویرایش عکس های سلفی و پرتره ساخته شده اند. این برنامه قابلیت پهن کردن لبخند چهره و روشن کردن دندان ها را نیز دارد. با استفاده از این برنامه میتوانید جوش‌ها، لک‌ها، حلقه‌های تیره‌ی زیر چشم و اثر قرمزی یا سفیدی چشم را بطور کامل از تصاویر حذف کنید . همچنین می توانید رنگ موهای خاکستری را به رنگ های دلخواه دربیاورید و یا می توانید از انواع کلاه گیس هایی که در برنامه وجود دارد استفاده کنید. شما میتوانید بخش هایی از چهره را مثل خط چانه، شکل بینی، رنگ لب‌ها، رنگ گونه و سایه‌ی چشم را به‌ دلخواه ویرایش کنید.

FaceTune 2

TouchRetouch

یکی دیگر از برنامه های ویرایش تصویر برنامه TouchRetouch است که ویرایش های معمولی مثل صاف کردن پوست یا ازبین‌بردن قرمزی چشم را انجام نمی دهد. اما شما میتوانید با کمک این برنامه اجزای دیگر تصویر را مثل خط های برق یا اجسامی که دوست ندارید در تصویرتان باشد را حذف کنید. این برنامه به گونه ای است که کاملا فوق العاده کار می کند و یا اصلا کاری نمی کند . برای خرید این برنامه باید ۱/۹۹ دلار هزینه کنید و توجه داشته باشید که قبل از خرید این برنامه را امتحان کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *