دوربین بدون آینه سونی Sony a7R IV body

  • گارنتی اصالت و سلامت فیزیکی محصول
  • ارسال تهران : پیک، پست، تیپاکس
  • ارسال شهرستان : پست و تیپاکس
  • درخواست مرجوع کردن کالا تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

تخصص سونی در ساخت دوربین های بدون آینه با کیفیت به همه عکاسان ثابت شده است و حال با عرضه دوربین سونی SONY A7R IV بار دیگر توانایی های خودش را در این زمنیه به دیگران و رقبایش نشان داد. این دوربین که به عنوان شاهکاری در دنیای بدون آینه های فول فریم به شمار می رود مخصوص حرفه ای ها بوده و از بسیاری نمونه های DSLR در بازار عملکردی به مراتب بهتر دارد به همین دلیل برنده جوایزی متعدد  از سوی نهاد های معتبر دنیای عکاسی شده است و مهم ترین جایزه ای که دریافت کرده است بهترین دوربین 2019-2020 بوده است. با اولین نگاه به این دوربین می توانیم ویژگی های آن را به صورت خلاصه به این شکل بیان کنیم.

بررسی دوربین سونی SONY A7R IV

تصاویر این دوربین از همه نظر بی نظیر بوده و این به خاطر وجود حسگر سیموس 35 میلیمتری در کنار یک پردازنده بسیار سریع و قدرتمند مخصوص سونی BIONZ X™ است. این سنسور از ویژگی های نسل جدید سونی بهره می برد و کمترین نویز را در عکس هایش دارد. بنابراین می تواین گفت که ایده ال ترین دوربین برای سبک عکس در تاریکی دوربین عکاسی سونی آلفا α7R IV می باشد. پردازشگر بایونز ایکس هم که از فناوری lsi فرنت اند بهره می برد داینامیک رنج ر بسیار بیشتر کرده و در افزایش رزولوشن بی همتای عکس ها نقشی موثر دارد.ترکیب این دو بازه ایزو خوبی نیز به ای محصول داده است که از 100 تا 32000 گسترده می باشد. به این معنا که می توانید بدون توجه به میزان نور موجود در محیط به عکاسی خود ادامه دهید همانطور که گفتیم در ایزو های بالا هم نویز بسیار کمی دیده می شود.

ویژگی های دوربین بدن آینه Sony a7R IV

  • تاریخ معرفی سال 2019
  • سنسور 61 مگاپیکسلی
  • پرداشگر Bionz X
  • 665 گرم وزن
  • حسگر Full-frame
  • 10 فریم بر ثانیه سرعت عکاسی پیاپی
  • کیفیت فیلمبرداری به صورت 4K
  • بدنه ضد نفوذ
  • مجهز به لرزشگیر بر روی سنسور
  • دارای نمایشگر متحرک
  • نمایشگر لمسی
  • سیستم تشخیص چهره
  • سیستم عکاسی تایم لپس
  • دارای 2 اسلات کارت حافظه

لرزشگیر دوربین عکاسی سونی a7R IV

سیستم لرزشگیر 5 محوره را شاید در بسیاری از دوربین های دیده باشید اما این مدل طبق الگوریتم هایی کار می کند که مناسب یک دوربین 61 مگاپیکسلی است و بسیار پیچیده تا 5.5 استاپ تمام لرزش ها را خنثی می کند. عکاسی با این دوربین بدون تولید کوچکترین موجی از صوت و صدا انجام می شود که خود در بسیاری از مواقع برای تصویر برداری از سوژه ها حیاتی است درضمن این سکوت عملکرد شاتر سبب از بین رفتن ماتی تصویر نیز که به وسیله صدا در دوربین های قدیمی تر به وجود می آمد می شود.حتی بدنه دوربین نیز به گونه ای دیزاین شده است نا لرزش ها را خود نیز خنثی کند و به شارپنس بالاتر تصاویر برسد. سازگاری بالا با تمام ریموت شاتر ها نیز باعص می شود از دور بدون این که دروبین را لمس کنید شوتینگ را انجام دهید.

ویو فایندر سونی آلفا α7R IV

در این دوربین ما شاهد برترین ویو فایندر ساخته شده هستیم. این منظره یاب  5.76 میلیمون پیکسلی جزئیات تصویر را با رزولوشنی باور نکردنی به شما می دهد و از بین تنظیمات می توایند میزان کیفیت مورد نیاز خود را بر گزینید. با فریم ریت بین 100 تا 120 نیز دنبال کردن سوژه های متحرک بسیار راحت تر و با دقت بالاتری انجام می شود.عکاسی ورزشی و حیات وحش با سرعت 10 فریم بر ثانیه به صورت پشت سر هم امری لذت بخش شده است. این سرعت با لاوی ویو به 8 فریم رسیده اما با شاتر مکانیکی همان 10 فریم است. در زمنیه کراپ کردن تصاویر هم به لطف رزولوشن بسیابر بالا سنسور فول فریم شما می تویاند عکسی با کیفیت کراپ شده به انوازه سنسور aps-c داشته یاشید.

فوکوس دوربین سونی SONY A7R IV

دوربین های شاهکار همیشه از قدرت اتوفوکس بالایی برخوردارند. این محصو سونی هم اتفوکوسی بی مانند را دارد. سیستم فوکوس خودکار دوربین مانند دیگر دوربین های این برند برای دستیابی به بهترین نحو فوکوس از دو نوع روش تشخیص فاز و تشخیص کانتراست به طور همزمان استفاده می کند. بدین شکل که 567 نقطه به فیز دیتکشن و 425 نقطه به کانتراست دتیکشن اختصاص داده شده اسنت. بنابراین بیش از 80 درصد کادر را کاور می کند.

فوکوس دوربین سونی SONY A7R IV

این سیستم در ضمن ار تکنولوژی اختصاصی سونی یعنی فوکوس دی بهره می برد و که هم سرعت کار و هم دقت را افزایش می دهد و فوکوس را با نور کم نیز به خوبی انجام می دهد.  اتوفوکوس دوربین در عکاسی پی در پی نیز تا 68 عکس را ساپورت می کند. در اخر الگوریتم پیشرفته AI TRACKING باعث می شود تا این دروبین بهتر بتواند لبخند انسان و چشم حیوانات و آدمیزاد را تشخیص دهد.

دیگر مشخصات Sony α7R IV

برای حرفه ها توانایی های اتصالی دوربین بسیار مهم است و α7R IV هم در این مورد کم کاری نکرده است و م یتواند از طریق وای فای و دیر اشکال بی سیم به دستگاه های مختلف متصل شود. بدنه دوربین طراحی کاملا ارگونومیک دارد و بسیار مقاوم در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت می باشد. در زمنیه فیلم برداری هم می تویاند با کیفیت 4K تصاویر را در غالی فیلم ثبت کند. اتوفوکوس در فیلم نیز سریع و بی نقص عمل می کند و صفحه لمسی امکان فوکوس بهتر را ایجاد می کند. در اخر شما می تویاند برای کیفیت صدای بهتر از اسلات میکروفون اکسترنال بهره ببرید.